Перед відправкою товар перевіряється на якість.
Ми завжди раді допомогти Вам і якщо виникає будь-яка непередбачена ситуація, Ви завжди можете з нами зв'язатися. Ми не залишимо вас без уваги і запропонуємо способи вирішення.
Послідовність вирішення:
-якщо Ви вважаєте, що отриманий товар виявився неналежної якості, напишіть нам про це на вайбер +38(097)3225104 або на пошту azal_poor@yahoo.com, протягом 3-х днів після отримання товару та додайте фото товару
-ми розглядаємо ваше звернення упродовж 3-х днів і у разі позитивного рішення повертаємо Вам кошти на ваш особистий рахунок.
Постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 №172 визначений Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), а саме продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни.